back to the way it were

Nu börjar allt bli som vanligt här hemma, skolan överrumplade mig med läxor och fick reda på att en matteinlämning (ganska avgörande) ska in idag senast. Fast jag visste det lite..! Bara lite. Har nu varit och bytt min ring jag fick i julklapp som var för stor. Nu pryder en fin guldring med lite diamanter mitt högra ringfinger, mohaha. Jag skulle egentligen träffa carin idag men efter att ha sovit rekordlite senaste veckan och ungefär en timme inatt så är matten allt jag orkar med.

Nu kurrade det i magen min, lite mat kanske? Upptäckte förresten innan att jag blivit ganska brun. Ser fram emot att träffa klassen imörn.

 - God afton.

                                                           
                                                    mitt i solens hetta, nu är det bara svinkallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0