alldeles tyst

Sitter och dricker the i Carins soffa nu.Som vanligt kan jag inte sova längre än typ 8 när jag är borta. Kom hem strax efter tre igår och sov väl halv fyra eller så. Satt uppe och fikade ena stund med carin också, gott. 

Festen igår vart skitkul faktiskt,men jag går fan aldrig dit igen. Jag vågar knappt säga att när vi går förbi en skylt där det stod att vi gått 3 km, då hade vi nästan lika långt till. Sen fick vi ju gå hem också. Hahah, men det var kul i alla fall. Nu är jag ganska trött och har pms, tack. Sitter och laddar upp mig för att gå hem och se pigg ut d¨å jag bråkade lite med min päron igår. 

Det var rätt många där igår vilket resulteradei att jag träffade en del jag kände, ngn som fylle-badat i min pool, klasskamrater till mina lomma-polare och några fler! Trevligt:) Slutade typ med att jag satt och pratade i telefon med Johan från högstadiet ett tag, fast jag inte hörde vad han sa. Haha, han är en rolig prick

Nu är mitt te slut och min mage värker. Det betyder cykeln hem, ta tablett och börja plugga. Fan. 


Varför kan jag aldrig sova?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKULLE HA VÄCKT MIG, så kunde vi fikat tillsammans :( haha

tack för en trevlig kväll <3 som alltid!

2009-01-25 @ 12:50:32
Postat av: Louise

sv: hahah,jag kan verkligen inte väcka människor:P En av mina (få!) svaga sidor. Puss desamma!

2009-01-25 @ 16:01:37
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0