20 % på H&M

.. det må inte vara mycket men jag har dessutom ett presentkort där på 500 kr som någon gång ska användas, så i helgen tror jag att jag ska hitta en otroligt snygg svart hög kjol. Fick rabattkupongen från min elletidning - thanx!

                                                              

Dagen är avklarad och jag har ignorerat en himla massa och gjort en del också. Jag har gått en promenad, lagt ut två uppgifter på ymp, hjälpt benny med en sak och gjort lite smått här å var. Har också avbokat ett spinningpass jag egentligen skulle gått på på torsdag, men maria kunde inte. Tar igen det nästa vecka:) Tror jag ska hämta mitt gratis(!)-kort på gerdahallen och köra ett pass, kanske torsdag då?

Denna dagen blir förmodligen en rätt historisk dag då Barack Obama intog platsen som vår tids världsmakts president. Förändringar och en helt ny epok förväntas, hoppas han kan uppfylla förväntningarna - det hade varit trevligt då deras skit inte bara påverkar de, utan resten av världen också. Jag hoppas på Obama och jag hoppas att folket inte skjuter honom, konservativa jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0