1 januari

Kom precis förbi en överklassman som frågade mig när jag städade upp spritflaskor från gatan, "Tuff dag?" sen skrattade han så där hånliknande. Hahah idiot. Gott nytt år, sa jag i alla fall. Nej, kvällen blev nog så bra som den kunde och det var skönt att ha carin brevid sig när man räknade in det nya året. Kom hem vid kvart över tre och då var här kanske 20 pers kvar på min brors fest och jag som lämnat mitt festhumör i lund ville bara att alla skulle gå så jag kunde få sova. Gick in på mitt rum och hittade davids kompis martin där, han visade jag så vänligt ut direkt. Sen var jag ensam på mitt rum. Skönt.

Bilder kommer sen, har ingen aning hur de blev så det ska ju bli spännande. Minst sagt.  

 - God fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0