17-åringar

Igårkväll skulle jag och sofia försöka komma in på 20+ i malmö (vi är 17, fyller18) och det gick fanimej alldeles galant! haha, de kollade inte ens. Förmodligen för att där va lite folk, men det vart askul! Fan vad vi dansade til 90-talsmusik! Det ska göras om alltså.

Nu har jag precis kommit hem från sova-butiken där jag beställt en säng (min julkapp). Den är så skön att den känns som den typ kramar en! Gud, så skön den var. Jobbig försöljare som skulle visa tydligt hur jag fick bäst stöd för mina höfter och det demonstrerade han ganska tydligt. Hm. Prova sängar måste vara världens bästa bakis-aktiviet! Fast jag är inte bakis idag faktiskt, skönt,


Ikväll ska jag på modevisning på polhemsskolan med Carin, ska bli super:) Kajsa och hennes syster ska modella så vi ska hurra på systrarna källmark! Sen, tar vi kanske och käkar något i stan. Ska bli en jätteskön kväll.

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0