weird



Idag var en speciell dag. Den började med att vår svenskalärare halvt skällde ut oss för att vår klass är så omotiverade och sega. Men, hallå? Det är i mitten av tvåan, vi är sjuukt skoltrötta så är det så konstigt?

Sen var det matte. Jag predikade för Hanne att hon inte skulle skolka, sen kom jag på jag glömt mina böcker så jag och olivia gick till Espresso house dit Siri och Linn också kom sen:) Det var trevligt!

Sist, Spanska. Hmm. Vi tränade på en pjäs. Kan inte replikerna. Jag har ju varit så trött nu i dagarna och mitt huvud funerar typ inte, blir helt yr när jag kollar på papper. Åhhh.

Idag måste jag skriva en historia-artikel. Imorgon är det fredag! TGIF!

Kommentarer
Postat av: Andréa svarar

Ja precis, får hoppas på att våren är här snart och att den underbara sommaren kommer :)

2009-02-05 @ 18:54:33
URL: http://aasd.blogg.se/
Postat av: Anonym

så bäd! what a nasty skolkare du är! darinryck

2009-02-05 @ 20:40:53
Postat av: Anonym

du är så bäd! what a nasty skolkare. darinryck

2009-02-05 @ 21:01:11
Postat av: Anonym

Hahah, du är bääd you naasty heiler!

2009-02-05 @ 21:10:24
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0