Tropic snacks

Det s.k "naturgodiset" blev mitt plugg-godis idag. Det är roligt hur vi människor namnger godis-tillfällena för att få mindre dåligt samvete. Eller jag gör det i alla fall! Typ, jag är sjuk-tycka-synd-om-mig-godis eller som idag plugg-godis. Och alla har väl ätit jag-är-fortfarande-kär-i-förra-killen-glassen. Typ frossa i Ben & Jerrys då ja!

Fast fktumet är att det inte går att äta så mycket naturgodis innan man mår illa. Bra kanske? Jag har ätit typ 5 bitar och är redan rätt nöjd, sen har jag ätit lite marabou också.....


Kommentarer
Postat av: liv?

eller varför inte inget-speciellt-tillfälle-men-jag-är-värd-det-eller-hur?!-godiset. ha en bra lovbörjan, stanna inte för länge i K-krona, du ska träffa mig också. du är min bästa<3

2009-02-12 @ 17:44:43
Postat av: kusiiiiiiiin

i helgenska jag göra blåbärs paj tror jag då är de nämligen lite synd om mej för attjag ska städa mitt rum må du tro.. igen jag har typ blivit städ narkomn:O:O HAHA

2009-02-13 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0