Sum-up



En bild på mina snea ögon. Men, det är Mina ögon.

Denna helgen har verkligen varit upp och ner. I torsdags-fredags mådde jag skit och igår kom det hot lite folk och det slutade att jag sov i soffan sammanlagt typ 2 timmar. Sen gick jag, olivia och niklas ner och käkade Kina takeout. Vi åt på torget, hah. Förresten var det skittrevligt att träffa Linea igår, tack för att du kom<3

Detta lovet har faktiskt varit skitbra. Jag längtar tills mina totally gorgeous shoes kommer. De är så jävla snygga och jag längtar tills våren och sommaren så mycket. Längtar tills man ska ha massa fina klänningar och skor och tunikor och greken-mat i Lundagård.

Kommentarer
Postat av: ivaladiva

Ja hin va en toppmodel förr! jag fattar inte varför hon förstörde sitt ansikte då! xS

men jag tycker faktiskt att christina va mkt sötare förr ^^

2009-02-23 @ 12:38:43
URL: http://ewak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0