stereotypa bloggfjortisar

Hemma från biblioeket och har precis ätit. Nu passar jag på att käka lite av den toblerone-glassen vi hade i frysen, fan så gott! Det var rätt skönt att plugga på biblan faktiskt. Blir helt klart fler pluggdagar där, även om personalen är inkompetent och de stänger kl 19!

Hörde en rolig stereotyp grej från några 12-13-åriga tjejer:

 - Åh, haha jag får ta bild!! utbrister den ena tjejen i falsett.
 - Nej, men inte när jag ser ut så här! Eller okej då, nu! svara den andra
 - Haha, detta blir bloggmaterial alltså! Sa den första tjejen igen.

Hahah, va är det med denna bloggvärld som bara växer och växer. Men, antar att det inte skall komma från mig..

Nu ska jag tillbaka ill vulkaner och bergarter i min geografibok. Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0