söndagsmys



Nu är jag uppe och alldeles iordning. Ska ta bussen till lund om en timme och fika med fagra Linea:) Ska bli trevligt då det var jätte längesen jag träffade henne. Annars idag ska jag plugga lite och kolla på massa film. Skönt skönt skönt. Jag har för övrigt sovit dåligt som vanligt. Igår sov jag bra för första gången på länge, men då sov jag där nere.. Hmm, löser sig förhoppningsvis när min nya säng kommer.
Jag skiter nog i att äta frukost nu och äter det på espresso house istället, gott. Hmm, vad ska man välja tro? Scones är ju sjukt gott. Åhh vad gott det ska bli.

Puss

Kommentarer
Postat av: ELLEN THA KUSIN!!!

vilken storlke på säng blev de? och ursäktaaaaa mej att jag inte ringde men jag somnade;) ringer ikväll eller imon:)

2009-02-09 @ 15:57:02
Postat av: Louise svarar

Hej kusin:P 1.40 blev det! mohahah, ja du svek mig lie din skit!

2009-02-09 @ 19:22:09
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0