sofiafika

 - Ja, men ofta vi skulle fika i fyra timmar. sa sofia
 - Haha, ja:P Svarade jag

Vi fikade i fyra timmar. Sjukt mysigt<3 Hade kunnat sitta där hela kvällen och natten lång tror jag, Kvällen är fortfarande lösa planer, kanske lund med några i klassen? Hm.



Detta gjorde jag på historian. Mycket kul hade jag, not! Haha, jo men en bra dag. Eftermiddag i alla fall. Gud vad skönt med helg. Just nu när jag landade i soffan kände jag att jag kunde nog stanna här hela kvällen...

PÅ TAL OM INGENTING SAKNAR JAG MIN KUSIN NÅGOT GALET JUST NU!!

Kommentarer
Postat av: nea

ni verkar ha haft mysigt :)

2009-02-06 @ 20:06:39
Postat av: miranda

tack tack :D

2009-02-06 @ 22:01:11
URL: http://mirandaphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOHHHHOOOOOOOOOOOOO du saknar mej:D saknar dej med kussen:) om de va mej du syftade på då;) hähähähä

2009-02-09 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0