Mikael Nyqvist

Hej alles! Gick och la mig för mer än tre timmar sen för att jag var så trött så allt snurrade. Nu vaknade jag. Fortfarande trött, men det var skönt att sova. Ska läsa lite i den andra boken av Stieg Larsson. Tänkte läsa ut de innan filmen kommer ut på bio.

På tal om filmen! Vem fan har varit så dum att ge mikael Nyqvist huvudrollen? Herregud. För de första har killen ingen personlighet, för det andra är han en mespropp och för det tredje är han sjukt läskig/äcklig. Förlåt Mikael Nyqvist, men jag tycker det ska vara en helt annan person till huvudrollen. Ingen mespropp, för fan.

Noomi Rapace tror jag däremot kommer bli skitbra,
hon är ju för fan Lisbeth Salander
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0