karlskrona

Nu kom Ellen ner snubblandes från trappan, god morgon! Hah. Hon kom hit igårkväll, eller jag fick cykla 4 km för att mötta henne och sen skjussa henne mestadels (!) av vägen tillbaka. Good times. Jag började skratta redan innan hon kom hit, garvade åt allting för att jag var så glad. Det var en rolig kväll igår iaf med för mycket kladdkaka, avril lavigne och mycket annat.

                Utsikten från vår altan. Himlen är idag dock täckt med moln, fin ändå.



Ni vet på tåg, så träffar man ju alltid konstiga människor? Jag har åkt med folk som har väckt mig (bokstavligt) för att de var pratsugna oh då snackar vi inte barn utan män i 35-40 års-ålder.

Sen har vi ju de roliga sovpossitionerna, de förgyller nästan alla tågresor. En av de roligaste killarna jag träffat på tåg var en i Karlshamn som var sjukt full och sjöng Björn Rosenström och egenkomponerande låtar. Garv.

Igår var där inte så många roliga förutom de uppenbara sovpossitionerna och en kille som försökte gräva ut hjärnan ur näsan. Usch.

Kommentarer
Postat av: Therése

hahahhaa härligt med folk som gräver i näsan på tåg... kan de inte gå in på toaletten om de ska hålla på så?



svar från din kommentar: Jo jag gör alla designer själv, hela min blogg handlar om att jag gör nageldesigner som jag publicerar på bloggen och sedan visar hur man gör som i en liten tutorial.

2009-02-16 @ 10:51:42
URL: http://naildesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0