Inte svimfärdigt trött

Idag har varit den första bra vardagen på länge. Vi skulle jobba med samma uppgift hela dagen och då stack vi hem till Hampus och spelade in vår låt där, haha. Har skrattat en del. Sen följde Olivia och hennes pöjk Nicholaj med hem och kollade film. Fast nu äro det bara jag och min familj hemma, jag borde börja med läxan...

Jag är inte lika trött idag faktiskt. fortfarande trött men inte svimfärdig liksom. Tacksamt. Tror jag ska kolla på SATC innan jag börjar plugga. Ja, det gör jag:P Förresten Olivia sticker till Nyköping imorgon, Carin till Italien på fredag. Sjysst att lämna mig liksom! Nej, nu ska jag kanske göra något vettigt. Kolla på 2 1/2 män?

Puss


nja, inte än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0