Happy Valentine

Då var det alla pumpande aortors dag idag. Jag fick ett supergulligt kort av min vän Linea igår, du är så bra vännen<3

Idag vaknade jag 7.09. Grattis till mig, verkligen underbart. Satte igång en film nu istället, Superbad. haha.

Satt och tänkte på denna dagen, nu i veckan. Det är ju trevligt om man har någon, eller om man firar med sina kompisar men, jag har gjort det många gånger så jag vill bara att detta ska va som vilken dag som helst. Därför blir jag så trött på alla som tycker det är sorgligt för de som inte har någon. Åh, det är irriterande. Jag blir ju glad för andras skull när jag ser två kära, då behöver jag ju inte få en din-stackare-blick tillbaka. Tack.


Här är kortet jag fick av min fina vän:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0