Goderfredag



Gammal bild från någon gång jag och Carin fikade i höstas, på obs tror jag tom, hah. Nu ska jag snart springa iväg till bussen, men tänkte mest skriva av mig lite. Dansen var nog precis som jag tänkt mig, läraren lika bra som jag förställt mig det enda jag inte hoppade av glädje av var att jag inte satte alla steg på en gång. Jag vet, omöjligt. Men, sjuk tävlingsmänniska som sagt. Men, jag tror jag kommer att kunna lära mig stilen. Hiihi. Har typ dansat sen jag åkte därifrån igår. Imorgon ska jag träffa mina kära lomma-vänninor tror jag:) Har saknat de en del då'ra.

Kommentarer
Postat av: Madde

woho :)

2009-02-27 @ 10:45:28
URL: http://malene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0