booored och förväntansfull



Ligger här och kollar på Top Design (rätt tråkigt) och jag känner mig som när jag var 9 år eller något och väntade på att dansen skulle börja, lite pirrigt nervös och glad. Fast just nu är jag lite uttråkad för att det börjar inte för än 21.00. En timme håller det på. Blev glad för Maddes kommentar och kom på att jag för en gång skull ska gå dit med självförtroende och inte förutspå att alla är mycket duktigare än jag. Fast något jag är inställd på och medveten om är att det kommer ta ett par gånger innan jag börjar vänja mig vid att ta koreografi igen. Kul dock:) Åhhh, förväntansfull jag är!!

Det blev inget med Elli för vädret ville inte promeneras i och hon skulle äta nu. Men, på lördag ska jag hänga med henne till stallet dock, där jag hade min häst under mina häst-år:) Ska bli kul!



U P D A T E

..det var roligt! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0