Är det inte jobbigt, statoil?

Ett dilemma jag och min bror diskuterat ett tag är statoils nattlucka. Man får alltså inte gå in i affären för att där är för lite personal vilket leder till att man måste "beställa" vad man ska ha. Men, tänk så vill man ha jättemycket olika och sen bara: men jag vill ju ha lösgodis! Hur gör de då? Eller så ångrar man sig och vill byta det de precis hämtat, hur mycket går statoils nattlucka med på?

Någon kväll då jag känner mig kall och elak ska jag stå i nattluckan och beställa sjukt mycket varor och låta de springa runt i affären och gå fler ggr och sen när de kommer släpandes på allting ska jag säga: Förresten, nu när jag tänler efter vill jag inte ha något. Ha det fint!


Hur kul hade de inte varit att "beställa" här!

Kommentarer
Postat av: C

de har det så pga av risken för rån tror jag.

2009-02-01 @ 12:30:00
Postat av: kär kusin.. :D

mohahahahha snälla gör de;) btw, så är de inte i karlskrona:O

2009-02-06 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0