I NEED PROOF BEFORE

Jag kom precis på att det är onsdag imorgon, med andra ord: nationella i engelska. Oj då. Men, de ska man ju inte förbereda sig för. Säger vi. Har en trevlig håla på drygt två timmar mellan writing-delen och speaking. Congratz.


Har lyssnat på Hello Saferide hela dagen känns det som. Trevligt. Skönt att vara ledig idag, har sovit en massa och varit i malmö och inhandlat en klänning jag ska försöka sy om till drop-dead-gorgeous. Ska ha en djup u-ringning i ryggen och den ska läggas upp (den är ner till marken nu typ!). Hoppas den blir fin, annars har jag nog en reserv tror jag..

De flesta har nog känt så här, precis så här. I know i have!


There are things you need to know about me
I'm weak right now, so weak right now
I need proof before I dare to open this heart
so I prepared a quiz for you


Would you freak out if I said i liked you?
Do you walk the line
Is your IQ higher than your neighbour's
And is it very much higher than mine


Can you sleep when I grind my teeth
Do you look away if I slob when I eat
Will you let me be myself
Can you at all times wear socks, because I'm still scared of feet


And if I'd fall, would you pick me up
And if I'd fall, would you pick me up


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack du :)

2009-04-28 @ 19:32:11
URL: http://malene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni NP imorn? Vi hade det idag? Ska inte alla ha det samtidigt?

2009-04-28 @ 19:54:02
Postat av: Louise

sv: Jo, jag trodde också alla hade samtidigt. Konstigt. puss:)

2009-04-28 @ 20:03:13
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0