THE WEIGHT



Jag kan inte beskriva vad denna låten betyder för mig. Haha, låter skittöntigt men den påminner mig och sjukt mycket sommarminnen som jag bara älskar. Föreställ er att sitta på en ö eller på tomten i mitt bästaste sommarhus och titta ut över havet, omringad en massa människor du bara avgudar och sen, spelas låten.

Pappa har spelat denna låten på våra sommarfester så länge jag kan minnas och jag har inte för än nu vetat vad den heter och vem som sjunger. Längtar till sommarhuset jättemycket nu. Hade jag haft bil och körkort hade jag nog kört dit direkt, hämtat upp några stycken och bara varit där. Gud vad jag längtar dit.

 
ute på en ö och..

sittandes på gamla uteplatsen. Känner ni känslan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0