Tack gode gud att det är fredag



Igår eftermiddag gick jag och carin en promenad vid havet. Ni fattar inte hur fint där va. Nästan vindstilla och solen sken som bara den! Mysigt var det. Sen var det ju dans på kvällen också, rooligt:) fast vi är osynkade som fan..

Vet ni vad jag precis kom på? En skoldag kvar innan lov! Jäklar vad skönt. Efter skolan ska jag köra ett spinningpass sen tror jag att jag tjajjorna följer med hem så ska vi kolla film och äta massa skit. Ska bli en bra fredag! Hoppas vädret håller sig så vi kan äta lunch i Lundagård, det är sommar.

Och måste bara säga en sak om det som hände igår, med praktiken. Fick ett mail till och jag vågar inte tro på det. Det är helt galet. Det är detta jag drömt om sen jag gick i sjuan och nu ligger det framför mig(om allt går som det ska!). Nej, jag fattar verkligen inte att det är sant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Johan satt i solen i lomma vid vattnet och myste igår efter en shoppingrunda, helt underbart vackert!<3 puss på dig //Linéa

2009-04-03 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0