SVAR PÅ TAL

Här är lite svar på tal som kommit upp under dagens gång (mest inne på apoteket och lite på min bussresa hem):

kille - har du en halstablett jag kan få?
tjej - Nej, tyvärr. Skulle en vaginaltablett funka lika bra? Jag har det nämligen.

kille - Vill du bli tillsammans med mig?
tjej - Ähm, skulle ett kosttilskott, låtsäga berocca, gå bra istället?

(första dejten)
kille - Du har inte en halstablett?
tjej - Nej, men jag har ett saliverande tuggumi. Funkar utmärkt!

(första dejten)
kille - har du en alvedon eller något? Har lite ont i huvudet.
tjej - Nej, men jag har bara mina tabletter mot prostatabesvären med mig. Men, skulle vi gå ut igen på fredag eller?



svar till Carin: det var lite det som var skämtet, att hon kanske egentligen inte var en tjej ursprungligen. haha misslyckat n'är jag m¨åste förklara det:P ses imorgon

Kommentarer
Postat av: Carin

Men tjejer har ju ingen prostata? Varför hade hon tabletter mot det? :p haha

2009-04-27 @ 18:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0