RYSKA SPIONER OCH STRETCHING



Denna uppgiften satt jag uppe till typ halv ett med. Grattis till mig. Men, jag är klar. Woho. Dansen var skitrolig och på bussen hem åke jag med ryska spioner med läskigt stora väskor.. Jag sitter alltid och stretchar på bussen hem (benen pekar på alla håll och kanter) och det är så kul att se de andra passagerarna som försöker snegla på mig och se vad jag gör. Haha.

Bella, dansläraren jag hade igår, är sjukt duktig och är liksom väldigt naturligt duktig. Rihanna, som jag hade förra gången, är mer tekniskt duktig (men enormt duktig, sjukt!), så då blir det mer ballroom än shake-shake korografier med Bella. Jag gillar ju egentligen mer Bellas typ av korografier, men jag tyckte ändå det var askul med Rihanna. Tror det är för att det är kul att kunna de vanligaste stegen i Ballroom-danser. Roligt roligt! Gud vad jag älskar att dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0