RICHTERSKALAN OCH GREYS

Ligger och kollar på Greys anatomy samtidigt som jag läser lite slappt om varför Richterskala är en logaritmisk skala. Det var ju inte så svårt, eller har jag missuppfattat det? Hmm.

Åkte till skolan idag vid tio (gick inte på spanskan), fikade med några och åkte sedan hem igen. Gick alltså inte på Geografin heller för gissa om jag hade ont i magen innan. Usch fy och blä. Pms med andra ord. Aj aj aj. Men, efter mycket tycka-synd-om-sig har jag skrivit lite på en sv-essä och sen ignorerade jag resten och provade sommarkläder (haha) och fotade lite. Fotandet resulterade i ny banner. Bilden blev konstigt nog suddig, den var skarp innan jag flyttade över den och sen bara - blurr. Men men, tycker det blev ganska fint.


jag gick i tunn kavaj idag, jag frös. Var det inte varmt nyss? Sluta luras då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0