ONSDAG: KLÄDER OCH ENTRÈ



Gick upp rätt tidigt idag så nu är jag klar och ska inte sticka för än om typ en halvtimme. Skönt. Jo, Entré då. Mamma och jag ska dit i eftermiddag och byta mina skor från deichmann som hade ett söndrigt spänne:( Ska bli trevligt i alla fall. Hade nästan lust att köra ett spinningpass till, men jag ska göra det på fredag tror jag. Idag kommer förresten min käre far hem från australien, skönt att han (än så länge) överlevt den långa resan. Vet inte hur jag fortfarande kan bli nojjig ibland då han reser så ofta. Men, det blir jag. Ibland får jag för mig att han inte kommer hem igen. Men men, nu kommer han vid lunch i alla fall:)

God Dag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0