NIGHT HOME WITH THA GALS!

Hahah varför blir det alltid så här? Först var det en kväll med filmmys och typ sitta vid havet. Vi grillade i min trädgård, drack folköl och sjöng. Sen gick vi in och hade "disco" i mit kök, Hahah fan vad jag har garvat ikväll och det roliga är att klockan bara är 23.26. David skrattade åt mig innan och sa, "ni typ förfesta som fan och sen bara Pouff!". Hahah, men mina kära klasskamrater bor ju lite längre bort och måste ha passande bussar. Men, detta har varit den absolut bästa dagen på jag vet inte hur länge. helt jäkla facking underbar!

Vet ni vad!! En sak som toppade dagen! De ringde från Fiskeboden där jag sökt jobb och jag ska på intervju imorogn!!! OMG!!! Det tråkiga är att jag tror de behöver någon nu över påsken och jag kommer inte vara hemma. Jag hoppas de tar in mig ändå, åhhhhh! Vilken underbar dag!!

Prips blå och mina klasskamrater alltså ♥

 
för allas välmån har jag förminskat bilderna!

Kommentarer
Postat av: linnea

send me the bilder on hotmail, snälla :) <3

2009-04-04 @ 01:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0