NERVER

Om typ 40 minuter ska jag cykla ner och provjobba. Det börjar kännas lite i magen med nervositet och så.. Tror det kommer gå bra och till och med vara kul, men jag lär väl göra bort mig och jag vet hur mycket kunder där är en lördag, läskigt att börja så kanske.

Men, alla har ju en första dag, right? En första dag som man bara gör bort dig och tycker allt går fel. Andas ut andas in. Är det inte nu man ska dricka en actimel? Typ lugna magen och kroppen, eller man skulle kanske bara ta och röka på lite innan man sticker - det lugnar ju nerverna. Lite droger har ju aldrig skadat ngn, som en tös brukar säga. (ironi, höhö)

Kommentarer
Postat av: Carin

LYCKA TILL! och tänk på grekland :D

2009-04-18 @ 09:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0