MANNEN UTAN BYXOR



Mannen med de minimala och äckligt tajta cykelbyxorna får sammanfatta min skidsemester som varit kalas!

Hemma nu med andra ord. Rätt skönt. Min hund är dock i karlskrona hos farmor och farfar så jag ska ta tåget upp imorgon efter skolan och hämta henne, sen åka hem igen. Så, nästan 6 timmar på tåg imorgon! Men, jag gillar tåg plus att jag saknar min hund. Skulle varit kul om jag hann träffa kusinen min också, saknar't.

Van Veeteren började precis och fan vad dåliga skådespelare. Suck på svensk film och på tal om film - vad fan ska jag ta mig till när jag inte kan ladda ner? Film är typ min största hobby!! BUHU!

Kommentarer
Postat av: Carin

Och närmast på bilden ser vi en rumpa klädd i svart!

På fredag beställer vi resa inne i lund, typ på eftermiddagen. jag vet inte när du slutar och så, men jag vill nog vara med. :p

2009-04-14 @ 08:12:04
Postat av: Niklas

vadå e du rädd för Ipred??? va inte det det är så fånigt dom hittar bara på de sa att de minskat mkt internettrafik redan första dan men pirate bay säger att de inte märkte något mer några få procent!

2009-04-14 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0