KRISTIN STEWART



Köpte Nylon igår, en amerikansk tidning (?), och där fanns en lång intervju med Kristin Stewart plus en massa gorgeous bilder. Fan vilken cool tjej och jösses så snygg. Har inte tyckt hon varit ngt speciellt innan, men jag gillar henne nu.

Har spenderat min dag med bråk med busschaufför, lunch med olivia och hennes pojk i lundagård(mys), åkt drygt 50 mil tåg och hämtat min hund plus träffat farmor, och nu kommit hem. Vet inte riktigt vad det är nu, vet inte ifall jag ska skratta eller gråta. Hatar att gråta och har inte lust att skratta, så jag förblir väl neutral. Jävligt grå och neutral.


God natt, fast sömn blir det inte på bra länge.


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh tack för tipset!:)

2009-04-15 @ 12:39:28
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0