KRABBKLOR PÅ CYKELSTYRET

Idag har jag jobbat igen och efter en massa makor, disk och en tappad tallrik och ett glas så var dagen slut. Krabbklor fick jag med mig hem för de skulle ändå slängas, så pappa blev glad när jag kom hem. Hoppas jag får jobbet, trivs där plus att min dröm om mitt N.Y och egen lägenhet kommer närmre och närmre.

Hoppas bara att det håller sig till en lördag i veckan för som igårkväll orkade jag knappt inget. Vill inte va den tjejen som jag var i ettan och svek vänner för att jag skulle jobba eller plugga. Inte igen, men jag tror inte det blir så - detta är på en annan nivå plus att jag inte pluggar en bråkdel av vad jag gjorde i ettan.



Mitt självförtroende måste ha förbättrats en del på sistone för igår fotade carin mig i Alnarp och jag trodde jag skulle må dåligt när jag såg bilderna, brukar bli så, men de var riktigt fina. Lite en lättnad, fast mitt självförtroende är inte på topp ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan skicka en bild till dig som du kan lägga upp. Jag tror jag lägger upp den finaste på bilddagboken ;)

2009-04-19 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0