JORDNÖTTER OCH BALKONGER

När jag köper en lägenhet så är det fantamig nästan krav på balkong. Jag älskar verkligen att sitta på balkonger och sen har jag heller aldrig varit på en misslyckad fest där det fanns en balkong, eller hur? hah

Idag har vi varit superslöa och hamnade på lunchrestaurangen tidigt där jag och david somnade typ på varandra. Haha, syskonmarodörer.

Jag kan inte låta bli att drömma bort till sommar, strandfester och annat mys. Vill bara ligga på stranden och leva livet. Undra hur många ggr jag drömt mig bort till Grekland och sommar nu..

Gosh, snabbt veckan gått. Redan sista skiddagen imorgon och sen åker vi hem på måndag. Ska bli skönt att komma tillbaka till alla därhemma samtidigt som jag inte bangat några dagar till här..
 
jag är beroende av jordnötter (med skal) och balkonger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0