JÄVLA BUSSCHAUFFÖR

JAG HATAR SKÅNETRAFIKEN! Jag har lånat ut mitt busskort ill min behövande vän under lovet och skulle åka till skolan utan kort nu. Det har jag och många gjort innan då man säger att man glömt sitt kort och berättar vilken skola man går på och så, men inte idag inte..

 - Hej, jag har glömt mitt gymnasiekort. Är det okej?
 - Nej, du får betala.
 - Va? Men, jag går i gymnasiet, jag lovar.
 - Du får betala eller gå av bussen.
 - Jag har inga pengar med mig! Vad ska jag göra? Jag måste komma till skolan ju!
 - Låna eller gå av bussen.
 - Men, tack så mycket. (går av bussen skitsur)

Åh jävla griniga chaufför! Vad hade det gjort honom om han släppte på mig utan kort? Som tur väl sa david han kunde köra mig, han skulle ngt ärende ändå. Tack.



Har tappat mina solbrillor tror jag ( :( ) och därför har jag lånat mina pärons Ray Ban.  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Då kan vi bilda klubb med rayban's från 80-talet ;)

2009-04-14 @ 11:12:16
URL: http://malene.blogg.se/
Postat av: niklas

KOLLA!! jag har sagt det det är bra att alltid ha pengar med sig!!! och va inte rädd för ipred!!

2009-04-14 @ 13:30:44
Postat av: linéa

haha, kollektiv hatar dem:p

du skulle sagt såhär, okej, hur mycket får jag låna av dig?

2009-04-14 @ 18:00:12
Postat av: kusin

HAHAHAHAHHAHA jag hade gjort exakt samma sak om jag vatt busschaför:O;)

2009-04-16 @ 08:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0