IT'S A GOOD DAY


coolt om strecken över mina ben inte hade varit en skugga..

Det var inte riktigt meningen att det endast skulle bli en bild på mina bara ben, men det blev så. Sitter nämligen på köksverandan i jeansshorts (utan tights!!) och linne. Härlet.

Idag har jag ju haft NP i engelska och jag antar det gick bra. Kändes väldigt omotiverat, men men. Nu är det gjort, vilket är superskönt. Herregud vad jag älskar vädret. Det är verkligen sommar typ. Förresten, imorgon är det valborg och då ska jag i alla fall vara med Carin. Det vet jag. Vad vi ska göra, vet jag inte. Just nu är jag festsugen som fan! Dessutom ska min bror och hans coola polare vara här så det är väl säkrast att hålla mig hemifrån.. Heheh.


För att vara lite personlig tror jag min pappa har det jättejobbigt nu. Eller jag vet att han har det. De gnager lite i mig. Svårt att försöka finnas till för honom när han är 30 mil (eller mer) bort. Lilla pappa. Har alltid sagt att han kommer få en hjärtattack innan 50, men det har han passerat nu.
 
Jag är piggare idag. Antar att oro gör en trött. Men, idag har varit en bra dag med bra människor och god aftereight glass med Hanne.

GRATTIS LINNÉA PÅ 18-ÅRSDAGEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0