GOODMORNING VIETNAM!




  Godmorgon allihopa! Skön morgon?

Jag ska snart iväg med mamma till skolan för att ha utvecklingssamtal med min mentor Eunice. Efter det ska jag hem och skriva klart min inlämning och då snackar vi mycket att skriva. Oj oj oj. Sitter och tittar på Tyra Bank Show samtidigt, fan vad dåligt det är. Hon är verkligen ingen bra programledare, sorry.

Efter lite wake-up calls igår bla annat från min mamma ska jag aldrig mer kommentera någon annans mat, vad de äter eller inte äter. Jag gör det ibland till mina närmaste vänner för jag har haft så många i min närvaro tidigare som inte ätit. Men, nu när jag fått höra predikningarna förstår jag hur skitjobbigt det är. Så, det släpper vi nu va? Tack, vad bra.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe, ja, det är faktiskt kul att fota så också! Också blir det roligare och kolla på ;D <3

desamma =)

2009-04-02 @ 10:54:39
URL: http://otherwise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0