GOOD NEWS


tog bilder imorse, frost var det.



En glad nyhet kommer lastad! Med vadå? En praktikplats i usa på en advokat/åklagarfirma! Det är inte säkert än, men mötet igår med min rektor gällde detta och han sa att han tyckte der verkade "fantastiskt" och skulle kolla upp det med de andra lärarna. Det gjorde han tydligen direkt igår för min mentor frågade mig på utvecklingssamtalet, "så du ska åka till usa då?". Fatta roligt! Jag skulle vilja göra det som min projektarbete men det beror ju helt på. Pappa skrev ett mail till advokaten innan och hon svarade att hon gärna tar emot en praktikant och sa att vi skulle prata om det mer! Herre gud är allt jag har att säga!!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag sitter och stirrar på skärmen, om och om igen. din dröm ligger framför dina fötter. jag tror jag började gråta nyss, men vet inte. är så lycklig för dig, glad, fy fan. herregud, herrejössen, hu jeda mig och jävlar annama! <3

2009-04-02 @ 16:43:53
Postat av: Anonym

grattis gumman, du är super, din turturduva!<3;) linéa

2009-04-02 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0