FUNDERING

Idag ska jag tooda min vän carin i matte, ska ner på biblioteket vid fem. Ska skriva lite historia och annat roligt som svenska..

Några funderingar:

Måste en kvinna som bär burka indentifiera sig på samma vis som alla andra på en flygplats?

Måste jag lära mig att filéa en fisk på lördag och kommer jag lukta som en gammal fisk?

Vad tänker idioterna med som vill bygga hotell på månen?


Sen vill jag mest tillägga att jag tycker Stieg Larsson är stencool, respekt alltså (inte bara för böckerna - mer honom och hans liv)





Svar till Niklas: Hahah, jo du har säkert rätt:P

Kommentarer
Postat av: Nikals

i vårt terrorist-skräck smahälle hade kvinnan med burkan fått gå igenom fem gånger så mkt som alla andra i USA hade hon nog blivit på hoppad och förd till ett rum efter ha gått in fem steg på flyg platsen.

de andra vet jag ej nått om ;)

2009-04-16 @ 18:24:31
Postat av: Madeleine

Rikigt fin header ;)

2009-04-17 @ 07:11:52
URL: http://malene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0