FREDAGSKVÄLLEN

Igår var en jättemysig kväll. Först satt jag och elli på marias kalas och pratade i flera timmar, käkade tårta och chili con carne. Maria verkade nöjd också, den gamlingen! Sen skulle vi ju ner på strandfesten och när jag ringer carin så hör jag i elefonen "här är bara en massa jävla 92:or och till och med 93:or!!!" Haha, så jag och elli var i alla fall nere på stranden och vände. Sen satt vi i centrum en stund som ngr andra fjortisar. Det var mysigt i alla fall.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet och vara där till halv fem. Oj, vad nervös jag blev nu. Konstigt. Sen ska jag i alla fall hem om snabbt, skrubba av mig fisklukten och sen sticka till höör för parteey. Ska bli kul! Nu måste jag gå.. hoppas jag inte tappar en massa tallrikar idag.. (om ellen läser så ringer jag dig imorgon!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0