DAG 4 OCH PARIS HILTONS BFF

Första dagen vid middagen och andra dagen vid frukosten satt jag och min familj och skrattade och drev med de solbrända gästerna. Verkligen de sjukaste brännorna och linjer! Men, nu är det jag som sitter här med konstiga mönster på halsen och röd näsa..

Med andra ord tar solen som fan här och jacka har jag inte behövt åka i på hele veckan. Så jäkla skönt verkligen. Fast idag har jag haft lie utbrott på min familj, känner att detta nog blir den sista familjesemestern på ett tag. Som tur väl har jag och min bror ett eget rum och tar hand om oss själva. Det kröp lite i mig innan idag då jag varit med någon i min familj konstant sen jag kom hit. Så, jag åkte rätt mycket själv idag och gick upp och solade på taket sen när vi kom till hotellet, jag och min mp4.



Imorgon är redan näst sista skiddagen för på måndag åker vi hem. Trodde vi skulle komma hem tidigt på måndag men icke, så jag hoppas att vi hinner shoppa lite i Munchen:P Hade varit trevligt. På tal om Munchen, tyska är verkligen för jävla fult. Den enda kanalen här som inte är heltysk/dubbad är MTV så jag har tittat på allt från "Paris Hiltons BFF" och ngt dejtinprogramm med en ful äckelgubbe vid namn Bret something.,

Saknar er där hemma, syns på tisdag eller senare<3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Saknar dig med <3

2009-04-10 @ 21:08:21
URL: http://killberry.blogg.se/
Postat av: kusiiin

jag gillar inte paris hilton:O MOHHAHA

2009-04-13 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0