BUBBLY



Har käkat frukost ute vid poolen och samtidigt lyssnat på msuik, sjukt jäkla mysigt. Till och med Bubbly med colbie call-ngt blir bra!

Middagen igår var supermysig. Var hemma tidigt och det var skönt med tanke på hur trött jag var. Shit pommes. Men, har sovit en himla massa (fast drömt ännu mer) så nu är de lite bättre. Uuuh, nu var det ett litet moln som skyddar solen. Fast det är ett stackmoln och det har jag lärt mig i skolan att det är ett "sommarmoln" så det är okej då(ja, jag lyssnade på lektionerna ibland, Ann-britt):) Fas nu blev det lite väl kyligt. Sitter ju i shorts och linne för jössenamn.

Senare idag ska jag ta mig in till malmö och träffa olivia. Hon ska köpa ngn tröja tror jag det var och sen ska vi tillbaka till Lund för att köra Afropass (afrikansk dans!) Skitroligt är det! Tänk att hon har blivit en sån liten regelbunden träningsmänniska, hehe..

Hoppas ni får en mysig dag och förresten åker jag till alperna imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0