21/4 - 09

Om 7 timmar ska jag träffa C på biblioteket efter det till Maria förmodligen.
Om lite mer än en dag ska jag följa med david på crossträningen.
Om lite mer än två dagar ska jag dansa igen.
Om lite mer än tre dagar ska jag fira min vän Maria som blir 25.
Om fyra dagar ska jag jobba.
Om lite mer än fyra dagar blir det parteey.

Det var nog det hela. Jo, på torsdag ska jag samtala med min kusse över telefon igen:) Vi måste liksom planera när vi ska ringas för vi alltid pratar så jäkla länge. Saknar henne. Undra hur det kommer bli i sommar när vi båda förmodligen kommer jobba. På sommaren har vi alltid typ bott på varandra konstant. I wonder and so I wonder. Hörs sen kanske!


bror är ansvarig.

Kommentarer
Postat av: kusin

ja undra hur sommaren blir:O jag brukar ju typ ha dej som sambo under den tiden av året:O

2009-04-28 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0