Where would I start?

Har tid hos vårdcentralen 20.00, får pencilin då. Har typ ångest över att gå och lägga mig, mår värst på natten. Timingen att bli sjuk kunde nog inte varit sämre. Men, det går väl inte att göra något åt. Har nationellt prov på torsdag i Matte B, 4 timmar långt. Hur fan ska jag orka det? Åhh.

Det är förmodligen halsfluss jag har. Hade det förrförra sommaren (2 ggr) och då hade jag så ont i halsen att jag inte kunde äta på en vecka. Snacka om att känna sig ynklig. Därför är jag livrädd att det ska bli så denna gången, tror inte det hinner bli så mycket med tanke på att jag får pencilin tidigare.

                                                           

 - God kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att jag har feber, är förkyld och har skit ont i halsen, heja oss lojan min <3

2008-12-15 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0