vi hade inte tur med bion

Innan skulle jag in till Lund för att träffa Olivia, fika och så. När jag står och väntar på henne vid tåget kommer en skrattande Linnéa travandes som skulle fika med fia:) Så, vi fikade alla fyra och sen gick alla utom sofia på bio. Vi såg, "vi hade i alla fall tur med vädret - igen". Det var den absolut sämsta svenska filmen som gjorts på länge! Det enda som gjorde den värd att se var en pojkvän som var helt sjuk i huvudet. Han var kul, ingen annan!

Ja, det var väl min kväll summerat. Imorgon ska jag träffa sofia och sen måste jag plugga. Kanske träffa maria också:) Jag rekomenderar med andra ord inte filmen förresten.

 - God kväll.

                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0