Super-trött.

   
Du hjälpte inte idag mannen.

Tabletten jag fick av Linnéa ville inte stoppa bomben i mitt huvud. Buhu. Är supertrött. "Supertrött", var en konstig mix av ord. Låter lite positivt, hah. Fick reda på att en läslogg jag skrev var way too short, så nu fick jag ännu mer att göra. Tack för den tydliga beskrivningen, säger jag då. Grinig.

Ikväll måste jag sova tidigt, fast det är ju Greys anatomy. Kan i och för sig inte somna innan det ändå, så kl 10 får det bli bingen, som madde brukar säga! Nu ska jag trotsa min kropp och plugga.

 - God eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha så sant så.



åh tack så mycket, dom är inte riktigt sådär blåa dock haha

2008-12-10 @ 14:53:19
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0