sista kvällen

Då var jag hemma igen. Har ont i magen, tror det är från all penicilin jag proppat i mig senaste veckan. Men,  nu ska jag inte ta fler, för denna gången i alla fall. Usch. Nu är det bara stackars Carin som ska bli frisk. Åker hem imorgon föresten, David skulle tydligen åka imorgon och jag har inte mycket att säga till om när det är han som håller i ratten.

Det var trevligt hos farmor och farfar, fick presentkort på både H&M och MQ - det ska handlas upp! Har även skrattat mycket ikväll, vi spelade ordspel och många lögner och påhittadeord ledde till garv. "Garv" är ett rätt roligt ord, är det skånskt tro?

 - God natt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Lova att du tar med mig på handel i Malmö på vintage-spaning :D Lav ja <3

2008-12-27 @ 10:11:24
URL: http://malene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0