secondhand

Är väldigt sugen på att shoppa lite secondhand, så det tänkte jag göra imorgon i Malmö! Ska ändå in och handla julklappar och klippa + färga håret. Great! Här kommer lite fynd jag hittat secondhand i mina dar:P


Tröja från benetton(köper aldrig därifrån i vanliga
 fall, av uppenbara skäl!), 45 kr.


Sprilljans nya!! Kostar 1000 kr nya, jag la 75 kr!


Tröjan kostade 10 kr och shortsen(levis) 5!

Hittade inte så mycket bilder, men mycket mer skor, skärp, väskor och plagg finns det!! Älskar att handla secondhand, hoppas på att hitta mycket kul imorgon. Nu ska jag, mina tunga fötter och mitt onda huvud sova.

 - God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tunga fötter och av uppenbara skäl. Kul att du gillar boken! ses sen fina du.

2008-12-20 @ 13:10:15
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN, du kommer lära dig mycket och bli pepp på vatten! :D

2008-12-20 @ 13:15:38
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0