Så metal vi var!!


Så här såg jag ut i fredags - lördags:P

Lussevakan var asrolig!! Verkligen vi hade skitroligt. Har träffat helt sjuka människor och vid fyra halv fem på morgonen slutade det att jag, olivia och en kristoffer satt i en tvättstuga. Vi var uppe hela natten och kom till Lund och drack varm choklad tillsammans med Linn, Frida och Louise. Mys! Sen tog jag bussen hem 08.05. Somnade direkt! Efter någon timmes sömn ringde carin och undrade ifall jag skulle med till malmö, klart jag skulle! Mys att träffa henne, även om jag bara sovit två timmar. Carin tog med sig lussebullar till mig, hon är så bäst:)

Men, vet ni vad? Jag är sjuk. Hög feber och kräktes imorse. Fatta så stressande det är att inte orka plugga, anledningen till att jag orkar skriva här är att jag knarkat ipren.

 - Sunday, bloody sunday.

Kommentarer
Postat av: Carin

VACKRA DU!

Förlåt, säkert mitt fel som tvingade upp dig :(

KRYA PÅ DIG! <3<3<3<3<3

2008-12-15 @ 08:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0