Romeo & Juliet och Tommy körberg.


                                       Mysigt va?

Vi ska skriva en analys på Romeo &Juliet på engelskan, älska uppgiften! Eh, ja! Den är underbar. Historien är så otroligt vacker. Verkligen. Det blir liksom något extra med den "förbjudna kärleken". Nej, den är så fin.

En pinsam grej förresten. Jag har en grej för anthem - tommy körberg. Jag gillar inte tommy körberg något värst men den låten, gud. När han tar i och sjunger "how can i leave her" och "and you wonder will I leave her - but how?". Äkta kärlek eller? Japp, skulle tro det. Det är pinsamt, men jag tror jag har lyssnat på låten säkert 20 ggr i sträck nu, den berör liksom mig. Haha, tommy körberg också.

 - Tända ljus är det bästa med mörker. Hopplös romantiker dold.

Their love is eternal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0