Raisons d'etre

                                                                   
                                                                          Ja, just det.

Elli ringde mig precis och frågade ifall jag ville följa med på 500 imorgon i Lund, GRATIS!! Dock fick jag tacka nej, dels för sjukan och sen om jag mår ok ska jag träffa carin:)

Kollade även på julkalandern för en stund sedan. Den är ju så vansinnigt rolig!! Mitt och olivias ständiga samtalsämne(inte riktigt, men men:P)!! Hahah, jag skrattar så jag dör när jag ser den alltså! Som idag, stod där tre tomtenissar vid varandra och den första säger:
 - Nisse!
Den andra svarar:
 - Ja!?
Första igen:
 - Men, nej inte du. Nisse?!
Den tredje som också heter nisse (självklart!) svarar:
 - Mmm, ja?

Hahahhahaha, bara sånna små saker! Så underbart. Anders och måns är geni liksom, tacka skåne. Nu ska jag kolla vänner tror jag, sen blir det Bonde söker fru då de ska se hur de har haft det på sina semestrar!! Hahah, sån nörd jag är. är förresten kär i Hanna's Elias!

 - God kväll.

Kommentarer
Postat av: Carin

Åh, så lojal du är :) <3

2008-12-18 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0