party party.

     
Ikväll/inatt blir det partyparty!

Har ett långt dygn framför mig. Ska ta bussen om 25 minuter, börjar egentlogen inte för än 10.30, men jag glömde böcker i skolan så måste in och göra läxa tills idag. Sen har jag tre lektioner, slutar runt 16 skulle jag tro. Då blir det hem och sätta på den snygga klänningen och sen ta sig till k-stad för lussevaka!!

Jag och olivia har planerat att ta tåget hem till lund tjugo över fem imorgon bitti och äta frukost i lund. Hihi:) Ska nog möta upp lite agardh-människor som varit på sf:s lussevaka. Sen ska jag hem och byta om för att sen åka och shoppa med Carin i Malmö, ska bli totally mysigt! Sen ska jag sova, sova och sova. Måste nämligen plugga som ett djur på söndag.

 - God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0