På vems bekostnad?



Min pappa lever ett ganska hektiskt liv, minst sagt. Han bor här med oss i södra skåne, men jobbar i göteborg och reser väldigt mycket. I måndags åkte han upp till göteborg och fick sedan ta beslutet att åka till N.Y imorgon bitti (onsdag) för ett två timmar långt möte. Detta betyder att han kommer vara i USA i ungefär 5 timmar, en bråkdel av flygresan. På vems bekostnad är detta då? Självbevållat? Jaja.
 
Läser i alla fall "Min stora kärlek" nu av Sarah Dunn. Lite små rolig, fast inte jätte bra. Läser den mest på kvällarna för att jag ska somna. För det gör jag. Jag somnar av böcker. Sitter och gäspar nu och jag pratar bara om dem!

 - Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0